Valaminek a vége mindig valami újnak a kezdete

Szóval, nem is tudom, hogy hol kezdjem. Úgy érzem, hogy ki kell ezt írjam magamból, mert hagyott bennem nyomot rendesen. Egy elég bonyolult, és vegyes érzelmekkel teli kapcsolaton vagyok túl. Írtam is már a személyes blogomban egy posztot arról, hogy úgy érzem, nem úgy mennek a dolgok, mint ahogyan kéne. Hát, beigazolódott, hogy tényleg nem úgy mennek :D ennek meg is lett a leve.. és sok minden más is beigazolódott, amiket a blogomban leírtam anno, ezek nagy része mind bejött, jók voltak a megérzéseim. A vége természetesen a szakítás lett. Akkor el sem mertem volna ezt képzelni, hogy egyszer ez lesz a vége, de utólag örülök, hogy megszabadultam ettől a mérgező kapcsolattól. Egyúttal ezzel a poszttal szeretném is úgymond „kielemezni” a régen írt bejegyzéseimet, ezek lesznek most a segítségemre, hogy fel tudjam eleveníteni az akkori dolgokat kicsit részletesebben. Igyekszem linkelni is ;) Legalább Ti is láthatjátok, hogy mik történtek anno, és mikre jöttem rá.. A nevek kezdőbetűjét fogom csak használni, ha esetleg a volt pasim olvasná, akkor hello :D

 

FIGYELEM! Hosszú poszt következik :D

 

Első komoly kapcsolat volt, az elején szerelem, utána sok bánkódás, veszekedések, békülések, ex… Meg akartam menteni, mert szerettem az akkori párom, de ami nem működik, azt nem szabad erőltetni. Ezt az „utamat” szeretném Veletek megosztani (már aki olvassa), mert tényleg megér egy bejegyzést ez a történet. Talán uncsi, és kérdezhetitek is, hogy minek ezt leírni, hiszen ezen mindenki átesik egyszer.. Nana, ilyenen nem :D

Na de kanyarodjunk vissza a történet elejére, amikor is mi megismerkedtünk.. illetve még előrébb, mert ami előtte történt, annak is köszönhető ez a kapcsolat.

2012-ben együtt jártam egy sráccal, aki az osztálytársam volt a gimiben (igen tudom…), de hamar véget ért. Viszont állandóan láttuk egymást, beszéltünk egymással, egy társaságban voltunk, ezért az érzések nem múltak el évekkel később sem. Leérettségiztünk, ő ment egyetemre, én mentem OKJ-ra, közben minden nap kapcsolatban voltunk. 2014-ben volt egy törés. Akkoriban kezdtem azt érezni, hogy egyre inkább nem érdeklem.. alig vártam, hogy írjon nekem, sokáig fent voltam a facebook-on, mikor láttam, hogy elérhető, hátha ír, de nem nagyon tette. Sérelmeztem, hogy sorra lemondta a találkozókat, közben másokkal mindig együtt lógott (baromi féltékeny voltam :D ). Ezt elmondtam neki elég durván, utána szóba se akart állni velem. Rájöttem, hogy elszúrtam, bocsánatot kértem, de sz*rt a fejemre, én meg csak bőgtem, hogy elvesztettem a „szerelmem” :D Közbe elkezdtem dolgozni nyáron egy fagyizóba, hát elhihetitek, hogy érezhettem magam közben .. Sokáig bánkódtam, nem nagyon akartam elengedni, de ő tényleg szart a fejemre :D utána éreztem, hogy kezdem feladni. Na akkor történt a naaaaaagy változás, amikor októberben megismertem a volt páromat.

Úgy ismerkedtünk meg, hogy írt nekem a facebook-on egy üzenetet, hogy szeretne megismerni. Én akkor még nem akartam vele beszélni, mert ragaszkodtam az előző szerelmemhez, aztán rá kellett jönnöm, hogy őt el kell felejtenem, mert tényleg nem kíváncsi már rám, és így hátha el is felejtem, ha mással ismerkedem. Úgyhogy pár nap után kezdtünk el beszélgetni. Az elején úgy éreztem, hogy nincs kedvem vele dumálni, uncsi stb.. viszont idővel megkedveltem nagyon. Kivétel nélkül minden nap beszéltünk, mindig volt témánk, úgy éreztem, hogy érdekli, hogy mi van velem, kíváncsi, és nagyon udvarias. Így elkezdtem az előző srácot elfelejteni, sőt, már nem is gondoltam rá ?

Novemberben találkoztunk először, egy iskola parkolójában, majd egy játszótérre sétáltunk, beszélgettünk. Hazakísért, majd megbeszéltük, hogy találkozunk még valamikor. Úgy is lett, egyre többször találkoztunk, beszélgettünk, jobban megismertük egymást, és meg is szerettük a másikat. 2014 december elején már egy pár voltunk. Tökre rendbe ment minden az elején, majd jöttek a gondok.

Az első vitánk az egy szarság miatt volt, amire utólag ha gondolok, akkor nagyon szánalmas lehettem, amiért egy ilyen dolgon kiakadtam.. Ugyanis akkor még nem voltak tapasztalataim egy párkapcsolat terén. Egy pakolás során felfedezni véltem néhány dolgot, amiket A. (a volt párom, a posztban így fogom említeni), az excsajától kapott, T-től (az exbarátnőt így fogom említeni). Hát olyan dolgok voltak itt, mint pl. írásbeli vallomások, óvszeres doboz (xD). papírfecnik, és egyéb apróságok. Hát én ezen akadtam ki, hogy miért nem dobta ki, hisz az exe már a múlté :D Na igen, erre utóbb jöttem rá, hogy attól még, hogy valamit megtartok az exemtől, az nem azért van, mert még mindig érzek iránta valamit, hanem azért, mert szép emléket tudok kötni hozzá, hisz az életem része volt, és marad is, bármit is tett. Akkor ezt nem tudtam megérteni, most már értem. Féltékeny voltam, na :D

Közben voltak egyéb dolgok, ami miatt kiakadtam rá. Ebben az időszakban nem volt munkahelyem, és egyszerűen sehová nem kellettem, mint pályakezdő, (még mosogatni se akartak felvenni sehova). Ezért sokat stresszeltem, jártam a várost az önéletrajzaimmal, hirdetéseket böngésztem a neten. Az exem kérdezte is rendszeresen, hogy na hogy állok meló keresés terén, én meg mindig elmondtam neki az adott fejleményeket. Hát nem hitt nekem. Azt mondta a legjobb barátjának (aki mái napig egy ármánykodós, szarkavaró, tuskó ember), hogy én nem is keresek melót, csak lébecolok, nem érdekel semmi, és lefotózta a böngészési előzményeimet, és elküldte neki, és jól kibeszélték a nagy semmit… :D. Nos engem sem kell félteni, ugyanis én erre úgy jöttem rá, hogy a kedves ex-párom sumákolt, semmit nem akart velem megbeszélni, hiába mondtam, hogy nekem elmondhat bármit, nem tette. Hanem inkább a legjobb barátjával beszélte meg a mi gondjainkat :D szóval egy teljesen különálló embernek mesélte el a mi személyes/intim dolgainkat, amin baromira kiakadtam.. Na szóval erre úgy jöttem rá, hogy gané módon beléptem a facebook oldalára, és a sráccal való beszélgetést elolvastam.. Aztán elmondtam neki, hogy mit tettem, és miért, és kértem, hogy ilyet, ha lehet, inkább velem beszéljen meg, mert annak a 3. embernek semmi köze hozzá.. ilyen részletesen meg főleg nem.

Közben voltak természetesen szép emlékek is, mentünk kirándulni, elvitt néhány helyre (természetesen soha sem kettesben, a legjobb barátjának mindig ott kellett lennie..), szóval nem csak a szar dolgok maradtak meg bennem, de most ebben a posztban azt mesélem el, hogy mik vezettek el ennek a kapcsolatnak a végéhez. Ugyanis elég sok szarkavarás ment a hátam mögött, titkolózás, hazudozás..

Akkor buktam ki még, mikor tett egy ígéretet nekem, hogy a féléves fordulónkat (vagy minek szokták ezt nevezni) együtt fogjuk tölteni, mert tök jó nyári idő lesz. Hát ez úgy telt, hogy leszarta a fejem, és elkezdett összerakni egy bringát. Én nem mondtam, hogy ez szarul esik, de szerintem ő sem akarta ezt észrevenni, mert el volt foglalva… Inkább segítettem neki, de amúgy szarul esett :D Baromira hiányzott az életünkből a romantika.. Én vágytam rá, egy kis pluszra, kicsit kettesben lenni valahol, erre megkaptam, hogy nem fog elvinni sehova, mert ő nem az a romantikus típus, ahova megyünk a barátja mindig jönni fog.. puff.. :D na mondom köszi, hogy ennyire gondolsz rám.. Ugyanis bárhová mentünk, a legjobb barátja mindig ott volt, és én olyankor le voltam szarva..

A családi összejöveteleket kihagyta (amikor eljött, akkor is kussban ült, egy szót nem lehetett belőle kihúzni.. nagyon égő volt), inkább ment a legjobb barátjához számítógépezni, Play Station-özni. Engem csak ritkán hívták, mert „pasis napot” tartanak.. aha, hajnali1-2 óráig, én meg egyedül voltam otthon.. Amikor ráért, csak nagyon ritkán foglalkozott velem, egyből ült a gép/PS elé játszani, természetesen online a legjobb barátjával. Szóval akkor is inkább vele foglalkozott, mint velem :D és ha én ezt szóba hoztam, akkor „én mindent félre értek”, ezért a kapcsolatunk utolsó 1 évében szart se szóltam semmiért, próbáltam elfogadni mindent, hátha jobb lesz, kicsit jobb is lett, de ez nem így megy, hogy ő azt tesz, amit akar, nekem meg nem lehet beleszólásom, csak tűrjem szépen el.. de csak elsüllyedt az a hajó..

A 3 év alatt sokszor elegem lett, sokszor elmondtam ezt neki, hogy változtassunk, mert nagyon szar irányba haladunk, ha így folytatjuk.. Volt többször is, hogy összepakoltam, és elmentem 1 hétre, mert annyira megteltem mindennel, amiért szarik a fejemre, a barátját többe nézi, mint a párját, és nagyon nehéz volt a hisztijeit tűrnöm.

Na, ennyi lenne a felvezető rész :D Túl hosszú? Na, hát, ami még utána fog következni.. :D Ugyanis jöhet a következő lépcsőfok… Dobpergéééés…. AZ EXBARÁTNŐ :D

Na, itt vége is a történet egy részének, a folytatást majd egy következő posztban megírom, addig is várom a véleményeket ?

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése